

Minden perk 3 csoportba van beosztva, amelyet nemes egyszerűséggel csak Perk 1, Perk 2, és Perk 3 névre kereszteltek. Az 1. csoport kék, a 2. piros, a 3. sárgás színnel jelenik meg. Mivel nem tudunk minden perk-ből válogatni 3-at a csoportosítás miatt, fontos meggondolnunk, hogy melyiket válasszuk ki. Minden perk fejleszthető, ezzel plusz lehetőséget kapunk. 4 fejlesztést kell végigcsinálnunk, hogy megkapjuk ezt.
Perk 1
Marathon (maraton) - a neve talán elárulja, hogy ez a perk a sprinteléssel kapcsolatos. A CoD 4 óta tudjuk, hogy korlátozott ideig sprintelhetünk, de elfáradunk tőle, és utána várni kell az újratöltődésre. A Marathon viszont korlátlanná teszi a sprintelés képességet, lehetővé téve, hogy megállás nélkül fussunk végig a pályán.
Sleight of Hand (a kéz gyorsasága) - ezzel a perk-kel sokkal gyorsabban tudjuk újratölteni fegyverünket, beleértve minden lőfegyvert, gránátvetőt, rakétavetőt és sörétes puskát.
Scavenger (keselyű) - mivel a Bandolier eltűnt a CoD WaW-val, nincs több perk, amivel több lőszert vihetünk magunkkal. Ellenben ezzel a Scavenger-rel az elesett ellenségekből teljesen felszerelhetjük magunkat. Ha fel vagyunk szerelve a perk-kel, kék csomagokat látunk a hullák mellett, amelyekre rámászva feltöltjük készleteinket. A feltöltés vonatkozik lőfegyverre, gránátra, robbanószerre, gránátvetőre, rakétára, egyszóval mindenre.
Bling - sokan gondoltak már arra a CoD 4 óta, hogy lehet-e egyszer több tartozékot tenni egy fegyverre. Mivel az MW2-ben a roham fegyverekre 8 tartozék is lehet, megjelent a Bling. Ezzel a perk-kel 2 tartozékot tehetünk a fegyverünkre, de természetesen csak eltérő típusúakat. A gránátvető mellett nem fér el shotgun, és a red dot sem lehet együtt a távcsővel.
One Man Army (egyszemélyes hadsereg) - ez a perk komoly újítás a játékban. Ha ezzel felszereljük magunkat, a játék közben bármikor átválthatunk egy másik fegyverkiosztásra (class). Jelentős előnye, hogy egy teljesen felszerelt másik csoportot választhatunk ki, amelyről úgy gondoljuk, hogy épp a pályához és feladatunkhoz illő. Sajnálatos módon ez a lehetőség elveszi a másodlagos fegyvert.
Stopping Power - ez a jól ismert perk most is ugyanaz maradt: erősebbé teszi lőfegyvereinket. A perk csak a töltényekre vonatkozik, robbanószerekre nem, és nem vonja magával a Deep Impact lehetőségét sem, vagyis nem megy át könnyebben a falon a lövedék.
Lightweight - neve sokmindent elárul: könnyebb súlyú fegyver. Ez a perk azt eredményezi, hogy gyorsabban mozgunk fegyverünkkel. Különösen rakétavetőknél és gépfegyvereknél jöhet jól, de hihetetlen gyorsaságot eredményez géppisztolyokkal is.
Hardline - sokak által használt és kedvelt perk, amely lehetővé teszi, hogy egy öléssel hamarabb kapjuk meg a Kill Streak jutalmunkat. Például ha az UAV-t választjuk ki, amely 3 ölésnél jelenik meg, itt 2 ölés után megkapjuk.
Cold-Blooded (hidegvérű) - gyakorlatilag láthatatlanná válunk a légi támogatás, az Őrszem gépfegyver, és a hőtávcső szemében. Ez viszont nem jelenti azt, hogy nem is vehetnek észre. Egy AC-130-ról látható a mozgásunk, hasonlóan a hőtávcsőben, de sem a gépfegyver, sem az UAV, sem az összes többi légi fegyver nem érzékel minket. Hasznos lehet egy légelleni csoportban, ahol a rakétáinkat ezek ellen tároljuk.
Danger Close (veszélyes közelség) - míg a Stopping Power a töltények erejét növeli, ez a perk minden robbanószer hatását megemeli. A rakéták nagyobbat robbannak, ahogy a gránátok is.
Commando (kommandós) - lehetővé teszi, hogy messzebbről késelhessük le ellenfelünket. Sokan nem kedvelik emiatt az előny miatt ezt a perk-et, mivel ismert probléma volt az "Én késeltelek le előbb! Miért én haltam meg?" probléma.
Steady Aim (pontos célzás) - mint tudjuk, csípőtüzeléskor (nem célzunk a mechanikus irányzékkal) nagy minden fegyver szórása. Ez a perk csökkenti a szórást, potnosabbá téve ezzel lövésünket. Ez a pontosítás nem vonatkozik a mechanikus célzás visszarúgására.
Scrambler (zavaró) - a játékos közelében lévő ellenfelek radarját megzavarjuk. Működése egyezik a radar zavaró Kill Streak-kel, aminek eredményeképpen nem lát semmit a minitérképen. Ezzel szemben elárulja, hogy a közelben vagyunk.
Ninja - láthatatlanná tesz minket az egyetlen eszköz ellen, ami ellen a Cold-Blooded nem: a fegyverre szerelt szívverés érzékelő. Ha a Ninja-val szereljük fel magunkat, ez az eszköz nem veszi fel jelünket, így kombinálva a Cold-Blooded-del teljesen eltűnünk minden elektronikus dolog elől.
SitRep (helyzetjelentés) - hatása egyezik a már megismert Bomb Squad-dal, kivéve, hogy más helyre került. Fontos változtatása, hogy nem csak a közelben lévő aknákat jelzi ki, de a pálya túlvégéről is láthatjuk. Vörös körvonallal jelzi az eszközt, így még időben fel is ismerhetjük, hogy gránát, Claymore, C4, vagy más van-e a közelben. A robbanószerek mellett jelzi a Tactical Insertion-t is.
Last Stand (utolsó ellenállás) - sokak által nemigen kedvelt perk, amellyel hogyha meglőnek minket, halál helyett elesünk, de még előrántjuk a pisztolyunkat és használjuk. Aki nem számít erre a perkre, és azt hiszi, hogy megölte a játékost, az általában rosszul végzi. Fontos változtatás, hogy tudunk kúszni Last Stand alatt, de kb. 10 másodperc múlva elvérzünk.Hírek
Call of Duty Black ops full Multiplayer revail Szeptember 1-étől.